X AVISO DE COOKIES: Este sitio web hace uso de cookies con la finalidad de recopilar datos estadísticos anónimos de uso de la web, así como la mejora del funcionamiento y personalización de la experiencia de navegación del usuario. Aceptar Más información
GRUPO PLAZA
circo GRaN FELE

Un pessic de sal

08/12/2011 Espectacle que transcorre entre el vespre i l'alba en la plaça major d'un poble, per a homenatjar la cultura popular

VALENCIA. Com cada Nadal, els valencians tenim una cita amb el circ Gran Fele en l'envelat situat davant del Palau dels Arts. Aquesta vegada, la bogeria, la màgia, l'alegria es diuen Un pessic de sal, espectacle que transcorre entre el vespre i l'alba en la plaça major d'un poble, per a homenatjar la cultura popular.

Acròbates, pallassos, titelles, autòmats i ombres (mai animals) en una gran festa engalanada de música en directe procedent d'instruments de manovella, orguenets, xerracs, capses de música i gramòfons. Acompanyant l'espectacle estarà la Fira de les Meravelles (6, 7 i 8 de desembre) per a gaudir amb tot tipus d'activitats relacionades amb el fascinant món del circ. S.M.

Del dissabte 10/12 al diumenge 8/1
Envelat davant del Palau dels Arts · Autopista del Saler, s/n

Para más información, Agenda Urbana

Comparte esta noticia

comentarios

Actualmente no hay comentarios para esta noticia.

Si quieres dejarnos un comentario rellena el siguiente formulario con tu nombre, tu dirección de correo electrónico y tu comentario.

Escribe un comentario

Tu email nunca será publicado o compartido. Los campos con * son obligatorios. Los comentarios deben ser aprobados por el administrador antes de ser publicados.

publicidad
publicidad