X AVISO DE COOKIES: Este sitio web hace uso de cookies con la finalidad de recopilar datos estadísticos anónimos de uso de la web, así como la mejora del funcionamiento y personalización de la experiencia de navegación del usuario. Aceptar Más información
GRUPO PLAZA

TEATRO
'Bits', Tricicle ha tornat per a fer riure a un públic de totes les edats

26/04/2013

VALÈNCIA. I, per fi, Tricicle ha tornat. Després de 32 anys omplint teatres, el grup torna per a fer riure a un públic de totes les edats i condicions. El seu nou espectacle es diu Bits, com aqueixa intangible unitat d'informació que alimenta el món digital. Els integrants de Tricicle es converteixen en bits, i com a tals passen d'un esquetx a un altre a la velocitat del clic del ratolí virtual.

En un segon canvien de tema, de decorat, d'ulleres, de sexe...però la seua essència no canvia. A nosaltres ens agraden tal com són...així que em sap greu dir-vos que aquest podria ser l'últim espectacle de creació del grup, perquè ells, malgrat el que puguem voler, no pensen eternitzar-se en els escenaris. Aconseguiran augmentar la DGMP (densitat de gags per minut possible)? De segur que sí... GLORIA POZUELO

Del dimecres 24/4 al diumenge 19/5
Teatre Olympia · Sant Vicent Màrtir, 4


Más información en Agenda Urbana

Comparte esta noticia

comentarios

Actualmente no hay comentarios para esta noticia.

Si quieres dejarnos un comentario rellena el siguiente formulario con tu nombre, tu dirección de correo electrónico y tu comentario.

Escribe un comentario

Tu email nunca será publicado o compartido. Los campos con * son obligatorios. Los comentarios deben ser aprobados por el administrador antes de ser publicados.

publicidad
publicidad