X AVISO DE COOKIES: Este sitio web hace uso de cookies con la finalidad de recopilar datos estadísticos anónimos de uso de la web, así como la mejora del funcionamiento y personalización de la experiencia de navegación del usuario. Aceptar Más información
GRUPO PLAZA
exposición

Pintors d'entresegles

19/10/2012

VALENCIA. A la fi del segle XIX i principis del XX, un nodrit grup d'artistes, cansats de la pintura que havien desenvolupat fins al moment, van intentar modificar unes pautes i unes propostes que començaven a semblar-los caducs i avorrits. Per a això, van viatjar a ciutats com París o Roma i es nodriren de corrents novells i d'idees que hi anaven sorgint.

Una nova tendència plàstica començava a desenvolupar-se al nostre país, sobretot a València on artistes de la talla de Sorolla, Muñoz Degraín o Benlliure assentaren les bases. Zuloaga, Cecili Pla, Joaquim Agrasot i els germans Pinazo entre d'altres, els van seguir, tot creant un estil renovat, més fresc i alegre que donava a la llum i al color un protagonisme que fins llavors no havien tingut. Cinquanta d'aquelles obres procedents dels fons del museu ixen a la llum perquè ens endinsem en aquell període interessant i prolífic en la història de la pintura. LAURA NÚÑEZ

Fins al diumenge 28/10
Museu de Belles Arts Pius V · Sant Pius, 9

Para más información, Agenda Urbana

Comparte esta noticia

comentarios

Actualmente no hay comentarios para esta noticia.

Si quieres dejarnos un comentario rellena el siguiente formulario con tu nombre, tu dirección de correo electrónico y tu comentario.

Escribe un comentario

Tu email nunca será publicado o compartido. Los campos con * son obligatorios. Los comentarios deben ser aprobados por el administrador antes de ser publicados.

publicidad
publicidad