X AVISO DE COOKIES: Este sitio web hace uso de cookies con la finalidad de recopilar datos estadísticos anónimos de uso de la web, así como la mejora del funcionamiento y personalización de la experiencia de navegación del usuario. Aceptar Más información
GRUPO PLAZA
teatro

Murphy. Tragedia en Random House

06/01/2012 El grup còmic Vol-Ras es converteix aquesta vegada en l'Associació de Víctimes de la Llei de Murphy...

VALENCIA. Com tots sabem, la llesca de pa torrat sempre cau del costat de la mantega. Murphy ho sabia millor que ningú i, d'ençà que creà les seues lleis, aquestes han afectat tots els éssers humans. El grup còmic Vol-Ras es converteix aquesta vegada en l'Associació de Víctimes de la Llei de Murphy, que ha d'interpretar Tragedia en Handsome House, famosa obra de John Phaneka.

Per desgràcia, la majoria dels actors queden atrapats en un embós, com no podria ser d'altra manera, i només tres membres de l'associació han de representar tota l'obra. Per sort, la representació policíaca ha adquirit més ritme i diversió a causa de la improvisació i el resultat és un espectacle ple de sorpreses. GLORIA POZUELO

Del dimecres 4/1 al diumenge 8/1
Teatre Flumen · ‎Gregorio Gea, 15 Valencia

Para más imformación, Agenda Urbana

Comparte esta noticia

comentarios

Actualmente no hay comentarios para esta noticia.

Si quieres dejarnos un comentario rellena el siguiente formulario con tu nombre, tu dirección de correo electrónico y tu comentario.

Escribe un comentario

Tu email nunca será publicado o compartido. Los campos con * son obligatorios. Los comentarios deben ser aprobados por el administrador antes de ser publicados.

publicidad
publicidad