X AVISO DE COOKIES: Este sitio web hace uso de cookies con la finalidad de recopilar datos estadísticos anónimos de uso de la web, así como la mejora del funcionamiento y personalización de la experiencia de navegación del usuario. Aceptar Más información
Miércoles 24 abril 2024
  • Valencia Plaza
  • Plaza Deportiva
  • Cultur Plaza
culturplaza
Seleccione una sección de VP:

Teatre: 'Si no ens paguen, no paguem', rebel·lió al Micalet

B. T.. 11/01/2014

VALENCIA. Un grup de treballadors, farts de la situació d'explotació i d'inseguretat laboral, farts d'una crisi que la gran banca ha provocat i arran de l'encariment dels preus, decideixen rebel·lar-se contra el sistema i, simplement, deixar de pagar. El detonant de la situació comença quan en alguns supermercats, la gent s'emporta el menjar sense passar per caixa. Tot anirà complicant-se i esdevenint cada vegada més surreal fins arribar a un escenari d'autèntica revolta social. Aquesta és una versió de Ací no paga ni Déu, del premi Nobel de literatura al 1997, Dario Fo, i que va escriure al 74 amb una indignació tan radical com la que vivim ara.

Entradas

Comparte esta noticia

comentarios

Actualmente no hay comentarios para esta noticia.

Si quieres dejarnos un comentario rellena el siguiente formulario con tu nombre, tu dirección de correo electrónico y tu comentario.

Escribe un comentario

Tu email nunca será publicado o compartido. Los campos con * son obligatorios. Los comentarios deben ser aprobados por el administrador antes de ser publicados.

publicidad
publicidad
C/Roger de Lauria, 19-4ºA · Google Maps
46002 VALENCIA
Tlf.: 96 353 69 66. Fax.: 96 351 60 46.
redaccion@valenciaplaza.com
quiénes somos | aviso legal | contacto

agencia digital VG